Sünnipäeva kaardid – salmid ja luuletused õnnesoovidega sünnipäevaks

Üsna sageli Facebook, Skype, Live Messenger ja mis iganes veel teatab mulle rõõmsalt, et „täna või sellel nädalal on kellelgi minu sõpradest sünnipäev“. Tore, et teatatakse – alati soovin omapoolse sünnipäeva õnnitlusega lähedasi, tuttavaid ja sõpru meeles pidada: saata mõne sünnipäeva kaardi, millel oleks ka mõni sünnipäevaks sobilik luuletus või väike salm peal.Sünnipäev

Kaardid tähtpäevaksSalm sünnipäevaksÕnnesoovid sünnipäevaksÕnnitlused, meelespidamised ja õnnesoovid

Õnnitlused sünnipäevaksKuid üks igavene häda on sellega, et kunagi ma ei leia endale internetist just sellist sünnipäeva kaarti, mis minu maitsega sobiks. Pealegi veel, mõned portaalid küll pakuvad õnnitluskaarte saatmiseks, kuid paraku läbi teenusepakkuja serveri, kus tuleb veel sisestada nii enda- kui ka õnnesoovide saaja e-posti aadress. Minule selline asi ei meeldi, teile võib-olla küll.

Luuletus sünnipäevaksPaar nädalat tagasi, kui meil oli perekonna poolt Sünnipäeva luuletus tüdrukule, neiulevaja kaugemal Salmid sünnipäevaksLuuletus sünnipäevakselavale sõbrale õnnitluskaart saata ja internetist me endile sobilikku kaarti koos õnnitlustega ei leidnud, lõi mu abikaasa käed puusa ja nõudis: „Kaua võib – olgu olla!“. Nii ma siis tegingi mõned lihtsad õnnesoovi e-kaardid sünnipäevakskaardid Palju õnne sünnipäevaksvalmis, et meil endal oleks need kohe võtta ja miks mitte ka teie ei võiks neid oma lähedastele edasi saata, muidugi kui meeldivad. Õnne soovimine ja meelespidamine on alati tähtis, isegi siis, kui sünnipäeva ei peeta või ei kutsuta seda SünnipäevaluuleMeelespidamine sünnipäeva puhulÕnnitlused sünnipäevaksLuuletusi sünnipäevaks noorteletähistama.

Sünnipäeva õnnitlusiLuuletus tähtpäevaks

Ükski kaartidel olevatest tähtpäeva luuletustest ja salmidest ei ole välja otsitud internetist, kuigi neid võib sealt leida – õnnitlused on kirjutatud märkmikust, kuhu neid sai ümber kirjutada aastate jooksul tavaposti teel saadetavatelt kaartidelt. Püüdisn teha sünnipäeva kaarte igale maitsele, et meeles saaks peetud nii vanemad inimesed, tüdrukud ja neiud, või miks mitte ka välismaal või teises linnas, kaugemal viibivad tuttavad ja lähedased. Sünnipäeva soovide kaartidel klõpsates avanevad need suuremalt.

Verivärsked, 2013. aastal valmistatud sünnipäeva kaardid koos luuletustega leaib postitusest Sünnipäeva õnnitlused, kaardid õnnesoovidega ja salmidega tähtpäevaks.

Uued sünnipäeva kaardid koos küllaltki haruldaste õnnesoovide, luuletuste ja salmidega, millest vaid väheseid võib leida internetist, leiab 2012 aasta postitusest Sünnipäeva luuletused ja salmid, kaardid õnnitlustega sünnipäevaks saatmiseks

arvutiturve.wordpress.com

31 Vastust to “Sünnipäeva kaardid – salmid ja luuletused õnnesoovidega sünnipäevaks”

  1. Anni Says:

    Taustafotod on kenad, kuid kahju, et tekstid pole teravad ega selged. Ma ei saa momendil aru, kas need on PowerPointis tehtud ja jpg-na salvestatud?
    Olen ka ise väga tihti teinud selliseid kaarte, mis on minu meelest veel kenam, kui saates läbi mingi teenusepakkuja. Isetehtud asjasse pannakse alati sisse saatja/soovija hing.

    • Priit Says:

      Aitäh, Anni.
      Kõik kaardid on tehtud erinevate fototöötlemise programmide abil, mitte PowerPointis. Enamusel kaartidel tekste kirjutades olen kasutanud varjundeid (Shadow) või 3D esiletõstu (highlighting) meetodit, mis võibolla mõnes monitoris võivad tõesti jätta hägusa mulje. Kuid mulle endale just meeldivad tekstid, milles kumataks varjundid tähtede ja lausete alla, et read paistaksid veidi kahvatumad ja pastellsemad – eks see ole vist maitse asi.

      Ent kui ma siin oma arvutitest nüüd veelkord üle vaatasin, siis vähemalt minu resolutsioonis ja kvaliteedis monitorides tähed ise paistavad küll selged, kuid läpaka (sülearvuti) kehvas ekraanis tuleb paaril sünnipäevakaardil tõesti tähtede alla kumatav varjund liiga erksalt ja tugevalt esile. Oleksin vist pidanud varjundeid rohkem vähendama ja nende intensiivsust maha võtma. :)

      • Anni Says:

        :) Kui Sul kõik ok, siis ongi vast ok.
        Ma kasutan ise PP (pole fototöötlusprogramme :( ) ja armastan ka varjundeid, sest see annab palju juurde. Edu ettevõtmistes!

    • Priit Says:

      Aitäh, Anni, et olid minu hea kriitik. Tänu Sinule vahetasin ma kaks kaarti sünnipäeva õnnitluste tekstiga täiesti välja, sest liigselt tugevad 3D varjundid neis õnnesoovides ei paistnud tõesti head välja. Veel kaks tähtpäevade e-kaarti, mis mu sülearvuti nõrgas ekraanis tunduvad samuti mitte väga teravad, jätsin siiski veel üles.

      Lisasin juurde veel kuus õnnitluste kaarti nii vanemale eale kui noortele saatmiseks. Luuletusi tähtpäevadeks on mul veel märkmikus palju, ent enamikku neist allesjäänutest võib ka internetist leida. Pigem soovin üles laadida just selliseid salme sünnipäevadeks, mis oleksid kordumatud ja suhteliselt originaalsed.

      Kui kellelgi on veel vanadest headest aegadest alles jäänud õnnitlustega postkaardid, mis on teile sünnipäevaks saadetud, ning millel on selliseid kauneid salme ja luuletusi, mida internetist leida ei saa, siis palun saatke neid mulle e-posti aadressil arvutiturve@gmail.com või priit[ät]arvutikaitse.ee. Suure tänud ette!
      Kui te aga ei soovi isiklikku kontakti, siis võite ju mõne ilusa luuletuse tähtpäevade puhuks ka siia kommentaaridesse lisada. :)

  2. Heinar Kudevita Says:

    Otsisin meeleheitlikult sobivat sünnipäevakaarti, kuid üsna tulutult. Kõik need nn. tööstuslikud kaardid olid madala kunstilise väärtusega ja tõesti, meenutasid omaaegseid nõukogude ümbrikke, kus olid kohustuslikud “Kuda ja Komu” Hea, et ei olnud veel ka “Potšemu”. Lõpuks leidsin Teie lehe tõesti suurepäraste kaartidega. Väga, väga suur tänu nende eest.

  3. Airika Says:

    Mulle väga meeldib, et on selliseid kaarte mida saab saata igas vanuses inimestele, sest lilled on ajatud. Igatahes olen rahul, sest ikka leidub kalleid inimesi, kellele on vaja saata õnnesoovid läbi interneti :) .
    Tubli ja tänuväärne ettevõtmine! Tänud!!

  4. analiina Says:

    Tänud ka minu poolt -tehtud töö väärib hinnet 5+(väike lootus-äkki tuleb lisa?)
    Kaunist kevadet !

    • Priit Says:

      Aitäh Analiina arvamuse eest!
      Kindlasti püüan veel teha uusi sünnipäeva kaarte koos ilusate samidega, kuid ei tea, millal selleks jõudu leian. Hetkel ongi blogi artiklite postitamise osas minu poolt üsna vaeseks jäänud, kuna pikaajaline ja raske haigus mõjutab mu tegevusi. Kuid püüan siiski anda endast parima. :)
      Veel tänuväärsem oleks, et kui Sul, imeilusa nimega tütarlaps Analiina (ja ka kõigil teistel blogi headel külastajatel), oleks mõndasid kihvte ja kauneid salme ning luuletusi sünnipäevadeks ning saadaksid need mulle aadressil arvutiturve@gmail.com
      Teeksin need kaartideks ja ekstra võin veel teha ka nii, et topeltkaartidena saadan Sulle (või teistele) sellised kaardid, kus oleks alla kirjutatud ka Sinu nimi – siis oleks Sul headele sõpradele saatmiseks justkui personaalsed õnnesoovid Sinu nimega. :)

  5. Harri Says:

    Väga tänuväärt sait!Jõudu ja jaksu ka edaspidiseks!

  6. anni2 Says:

    niih!Oli vaja kiirelt ka ühte kena kaarti õnnitlusega ja siit leidsin!Aitäh Priit ja uusi leide ning ettevõtmisi siia.ja millegipärast arvan,et see Anni on minu õde…ta selline tegus,hea maitsega ning üldse igati taibu.Ning kui ei olegi siis ikkagi ka talle edu edaspidiseks. Sellised ettevõtmised ning õnnestumiste jagamised,arvamuste vahetamised on teretulnud !

    • Priit Says:

      Aitäh arvamuse eest Anni!
      Tundub, et kõik Annid, olgu nad 1 või 2 või 3, on väga toredad inimesed. ;)

  7. Külli Says:

    Mina tunnen veidi puudust luuletuste autroite nimedest. Eesti rahva üldharidusliku taseme tõstmise mõttes. Väikeselt, servas, nurgas… kus iganes. Sattusin juhuslikult lehele ja kaardid on kenad, soovin valmistajale jaksu teha neid enam. Fakt iseendast, et üks meesterahvas viitsib selliseid romantilisi kaarte meisterdada, on liigutav.

    • Priit Says:

      Aitäh Külli!

      Hea meelega kirjutaks ma ka sõnade autorid siia, kui ma neid vaid teaksin. Vaid teisel kaardil (Üks väike rõõm las olla…) olen nimetanud sõnade autori nime, kuna seda teadsin ainukesena. Kui hiirenoolt kaardil hoida, siis on see näha – Ingrid Põldsaar.
      Enamik neist sünnipäeva luuletustest ja salmidest on maha kirjutatud tavaposti teel saadetud õnnitluskaartidelt ja paraku saatjad ei ole luuleridade alla kirjutanud sõnade autoreid. :(

      Üks tore tüdruk Gerli andis mulle mitmeid kauneid luuletusi, mis samuti on maha kirjutatud nõukogude aegsetelt õnnitlus-postkaartidelt, mida internetist leida ei või (kui siis vaid üksikuid). Kunagi teen neist siia veel kindlasti uued kaardid juurde, kuid ei oska lubada, millal see aeg kätte jõuab.

      Veelkord aitäh heade sõnade eest! :)

  8. Sünnipäeva luuletused ja salmid, kaardid õnnitlustega sünnipäevaks saatmiseks « Arvutiturve Says:

    [...] ma umbes aasta tagasi avaldasin oma blogis isetehtud sünnipäevakaardid koos luuletuste ja salmidega, siis püüdsin olla mõnes mõttes originaalne. Ühtegi sünnipäeva- või juubeli kaardil olevat [...]

  9. Aare (56) Says:

    Aitäh et leian siit väga ilusaid õnnitluskaarte!Olen neid siit saatnud hulga ja loodan et neid tuleb ikka juurde.Suur tänu selle eest sulle Priit.

  10. asta Says:

    Suured tänud Sulle Priit, olen alati leidnud Sinu loomingust sobiliku kaardi. Edu edaspidiseks!

  11. Priit Says:

    Hei, Asta ja Aare!

    Suured tänud teile hea arvamuse eest!

    Päikest ja edu soovides, Priit

  12. asta Says:

    Tere, Priit! Ma olen kogu aeg leidnud siit sobiliku kaardi. Loodan, et Sul jätkub tahtmist sellega edasi tegeleda ja midagi põnevat juurde lisada!

    • Priit Says:

      Aitäh, Asta!

      Kui tervis lubab ja kui saan sugulase käest peotäie vanu õnnitluskaarte huvitavate ja ilusate salmidega (või kellegi teise käest), millest väheseid võiks leida internetist ja mis oleksid küllaltki kordumatud, siis kindlasti teen sünnipäevakaarte juurde.

      Palju päikest! :)

  13. Tammeorg Asta Says:

    Tere Priit! Ilusat jõuluaega!

    • Priit Says:

      Aitäh Asta!
      Imeilusat jõuluaega soovides ja kõike seda imelist ning kaunist südamesse ja hinge, mida ei saa osta raha eest! :)

  14. Imbi Says:

    Tere Priit. Head uut aastat !

    Olen väga tänulik, et leidsin sinu tehtud toredad ônnitluskaardid. Poeg kaugel ja täna sünnipäev.
    Aitähh !

    Imbi

  15. malle Says:

    Tere Priit.
    Avastasin siin selle lehe juba möödunud jõulute ajal ja olen väga tänulik, et oled ette võtnud ühe hea asja. Väga ilusad kaardid . Nüüd jälle tulin siia otsima sõbrapäeva kaarte, ja leidsin nii mitu. Aitähh Sulle , jõudu , tervist ja tahtmist edaspidiseks.

    • Priit Says:

      Aitäh, Malle! :)
      Paar päeva enne sõbrapäeva püüan veel mõned uued sõbrapäeva kaardid siia üles riputada. Kuigi nii raske on leida autorikaitseta sõbrapäevakaardi põhjasid, mis oleksid visuaalselt kenad ja kuhu saaks ka mõned read juurde kirjutada. :)

      • malle Says:

        Ma tean, et neid on raske leida. Seepärast minagi otsingu tulemusena siia tee leidsin. Kuigi jah , mulle sobivad ka ainult ilusad kaardid . Kirjutada meeldib mul endal ka, vaikselt pusida kaardi kallal:) Tegelikult kui ausalt, siis enamuse kaartidest ma ainult põhjad võtangi :)…loodan , et sa ei pahanda.:)

    • Priit Says:

      Ma ju isegi ühe postituse all olen kirjutanud, kuidas igaüks ise saaks pühade kaarte teha. Peaasi, et sobilik kaardi põhi oleks. :) Ega need kaardid olengi loonud selle põhimõttega, et kui kiiresti vaja kellelegi saata, siis saan ise ka siit mõne teele läkitada… :)

  16. Sünnipäeva õnnitlused, kaardid õnnesoovidega ja salmidega tähtpäevaks | Arvutiturve Says:

    […] kaardid koos luuletustega, mis olen varem avaldanud, leiab postitustest Sünnipäeva kaardid – salmid ja luuletused õnnesoovidega sünnipäevaks ja Sünnipäeva luuletused ja salmid, kaardid õnnitlustega sünnipäevaks […]


Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 186 other followers

